Spanien dag 1

Hejhej! Har inte haft tid att skriva något på bloggen mer än att lägga upp videon från igår. Men nu tänkte jag dela med mig av lite bilder och annat från gårdagen.

Vi började dagen vid sju med att ta tåget till Kastrup för att sedan flyga ner till Malaga. Jag tycker som vanligt att flyresor är dryga då man bara sitter stilla och helt obevkämt. Vi tittade i alla fall på frozen haha :) Framme i Malaga tog vi tåget till Benalmadena där vi ska bo och gick sedan från tågstationen till hotellet.

När vi checkat in gick vi direkt ner till poolen men gick vilse på vägen och yrade runt en bra stund innan vi tillslut hittade tillbaka till receptionen och frågade. Det är verkligen en riktig labyrint här och allt ser likadant ut och flera rum har samma nummer! Det är olika hus men man går mellan husen i korridorer så plötsligt var vi i ett annat hus osv. Jätteförvirrande! Nu har vi lärt oss the basics - var vårt rum är, poolen, och the supermarket. Dem har en liten mataffär på bottenvåningen. Men istället fick vi se hur fantastiskt fin går hotellet har på olika sidor! Det var en massa snirkliga stigar och fina växter och vatten överallt.

Tillslut kom vi ju fram till poolen ändå! Det var riktigt härligt att få hoppa i poolen efter många timmars resa och mycket värme. Ville aldrig gå upp igen, men det blev ju så ändå...

Efter poolen gick vi ner mot stranden som ligger på andra sidan gatan från hotellet och åt på en restaurang. Det var jättegott att äntligen få i sig riktig mat efter en lång dag där vi levt på jordnötter och choklad.

Sist gick vi ner till stranden och gick en sväng och tog lite mongo bilder.
Mer utav resan ser ni i mina vloggar ;))))) Särkilt om ni prenumererar kanalen då ni får notis om ett nytt klipp upplagt av mig, så prenumerera på min kanal HÄR